قصص مثيرة قصص اثارة

قصة الاشقاء الثلاثة , الحلقة الاخيرة مفاجاه

قصه الاشقاء الثلاثه , الحلقه الاخيره مفاجاه

الحلقه 26 والاخيره
ذهب سعيد وجده وحازم ويوسف وتقوي لعم سالم يخطبو نهي واتفقو علي ان الزواج بعد
شهر وشرط جده طبعا يبقي ف الفيلا ويوضبو اوضه سعيد وتتفرش جديد وكذلك سيحدث مع
يوسف وهبه كما حدث مع حازم اما ساره ستذهب شقه زوجها علاء عند زواجها
ووافق الجميع علي هذه الشروط
…………..
وجاء يوم الفرح واذدانت الفيلا قبل الزينه بالفرح بعدما خيم عليها شهورا الحزن بسبب يوسف
وحازم وماحدث لهما ولكن اليوم هو حقا فرح للجميع
واخذ كل عريس عروسه
بعد ان كتب الكتاب ليرقص معها وكان سعيد يرفض لكن اخواته شالوه لكي يرقص مع
زوجته وصمم انها رقصه واحده فقط
اما حازم فقد مال علي زوجته
مش هنرقص بقي انتي مارقصتيش معايا ف فرحنا
تقوي:اتلم عيب عليك ياراجل ترقصني قدام الناس
حازم:بت خنيقه فتضربه
بس بمووت فيها اعمل ايه قدري
تقوي:ايوه كده لم نفسك بدل انت عارف هحرمك مني
حازم:لا وعلي ايه مش هنلعب عروسه وعريس زيهم
تقوي:انت مافيش فايده فيك كل حاجه واخدها تهريج
اما يوسف فحمل هبه ولف بها وتفاجاءت بهذه الحركه
هبه:لا يايوسف هتوقعني
يوسف:جرا ايه يابت انتي مجوزه سوسن
داانا يوسف
هبه:طب نزلني دوخت
فانزلها واحتضنها بحبك
هبه:وانا بموت فيك
انا كنت هموت عشانك ياحبيبي
يوسف:بعد الشر عليك ياجميل
دا انتي روحي روحي روحي
هبه:ههه وتخبطه ف صدره
اما علاء فينظر لسعيد ويوسف
يابختهم
ساره:ليه يعني هو مش فرحك انت كمان
علاء:اه بس هم دخله ياختي وماادراكي ما الدخله
لكن احنا جواز مع ايقاف التنفيذ لسه سنه ياحبيبتي
مش كان زمانا خلفنا حته عيل ف السنه دي مش احنا اولي بيها
ساره :احنا بنلم تبرعات
وايه ايقاف التنفيذ دي عشان محامي كل حاجه تحولها لقضيه
علاء:بس يابت انتي اش فهمك لسه صغيره ع الحاجات دي
ساره:هاا تاني نرجع لابيه
علاء:لا ابوس ايدك حرمت ياكبير
ساره:ايوه كده اتعدل
بموت فيك ياروحي
علاء:وانا بعشقك
ساره:لا بجد ياحبيبي لو لفيت الدنيا مش هلاقي زيك انت الوحيد اللي وقفت جمبي ايام
تعب علاء وخلتني اقدر اتخطي المحنه دي ربنا يخليك دايما معايا
وتحتضنه
علاء:مانا مش هقدر اكمل بالشكل ده
ودي تفرقه عنصريه اشمعنه هم بقي يجوزو وانا لا
ساره:خلاص يالولو هي سنه بقي استحمل
علاء:انتي بتستهبلي 365 يوم دا لو بسيطه مابالك لو كبيسه هتزيد يوم
ساره:ههه لا والله اليوم ده اللي هيقف ف زورك
علاء:اليوم ده بتقوم فيه حروب وتتفتح في بلاد
يلا ربنا يهون علينا واللي مصبرني اني باخدك كل يوم المكتب معايا ونقعد نشرح شرح
بقي
هقطعك من الشرح
ساره:انت ناوي علي ايه يالولو
علاء:كل خير
ساره:مش مرتحالك علي فكره
علاء:داانا غلبان
ساره:اوي انت هتقولي
ثم انتهي الحفل واخذ كل عريس عروسه اما علاء مشي وساره ذهبت لحجرتها

اخد سعيد زوجته لحجرتهم يلا حبيبتي اتوضي ونصلي ركعتين عشان نبدا زيجتنا ببركه من الله
عز وجل

وفعلا صلو سويا وقرا بعض الادعيه
تحبي تتعشي
نهي:لا ماليش نفس
سعيد:يعني نبدا ليلتنا
علي بركه الله
…………
اما يوسف فاخذ زوجته لحجرتهم
فجذبها من خصرها
سبحان من خلاني بعد ماكنت مابطقيش واتمني تخفي من الوجود
احبك بالشكل ده
هبه:لا ياراجل حاسب حاسب انا اللي كنت واقعه ف غرامك ومن حبك مابنمش الليل
دا انا كنت بتمني تجيلك مصيبه تشيلك
يوسف يقربها اكثر وبعدين
هبه بخجل وبعدين ايه
يوسف:حبتيني وهتموتي عليا
هبه:ماهو انت كمان حبتني وهتموت عليا
يوسف:طب ماتيلا نموت علي بعض ف الليله دي
بس نصلي ركعتين الاول
هبه:بس انا عاوزه اعرف منك حاجه طب انا كنت بكرهك عشان التاتش اللي عملته معايا
ف الاول انت بقي كرهتني ليه
يوسف:عشان كنتي مغروره ومشيالنا فاتحالنا صدرك عامله زي افروديت كده كنت حاسس هتديني طلقتين بصدك
المنفوخ ده
شوفي ياعزيزتي الراجل الشرقي بيحب ف الانثي ضعفها ودا اللي حسيته يوم اما كنا ف
المستشفي
ضعفها هو سر جمالها انا عاوز ست اشكمها اقول الكلمه تتنفذ مش ديوك قدام بعض
ودا اللي حسيته لما حضنتك ساعتها انك.ضعيفه ومحتجاني
هبه:يعني ماكانش بريء بقي
يوسف:هو بدا بريء بس بعد كده بهدلني
دا خلاني اقطع حته من كبدي
يلا بقي نموت علي بعض هنقضيها كلام
وفعلا بدا زواجهما بركعتين لتعم البركه علي هذا الزواج
اما حازم فاخذ زوجته
اظن لاتقولي تعبان ولا مش تعبان
تقوي :لا انا اللي شكلي بولد
حازم:نعم ياختي سايبه ايام ربنا كلها وجايه ف ام الليله دي وتولدي ثم انتي ف
التامن هنستهبل لسالك شهر اتلمي وعدي الليله ولايميها
مش معقول الكل بيجوز وانا اخوهم الكبير اقضيها اخويه
تقوي:طب ماتتعبنيش بقي عشان انا علي اخري
والواد ممكن ينزل
حازم:بشويش بشويش براحه براحه 😅😅😉
تقوي:ماشب يالمبي 😅😅😉
واستيقظ الجميع ف الصباح علي صياح الجد والجميع نزل مرعوب ماذا حدث
حازم:في ايه ياجدو
يوسف:مين ده ياجدو
سعيد:خير حصل ايه
الجد :الحقو قلهم انت مين
وهدان :اني وهدان طاهر الشوربجي
من اسيوط ودي مرتي وولادي
حازم :اخ رابع يخربيتك والبيت اللي جمب بيتك.
انا قلتلكو انا بكره الراجل ده
احنا اكتفينا خلاص ومش عاوزين تاني
فطلع وهدان المسدس واطلق ف الجو طلقات
واني جاي اطلب القرب منيك عاد
دا بيت جدي وليا زي ماليك بالظبط
وفجاه دخل مازن يضرب رصاص
مين الحيوان اللي بيضرب نار وانا موجود
الجد :انت مين
مازن:انا النقيب مازن طاهر الشوربجي
من اسكندريه ولسه منقول القاهره
حازم :بااس قضيت ياجدو
انا هاخد مراتي واروح فيلتي وكفايه الناس الحلوه دي هتونسك
هبه:وتسيبني معاهم
حازم:تعالي مع يوسف اهو بيتك
يوسف:وانا هجيب اختي
تقوي:وانا هسيب سعيد معاهم
حازم :خلاص هاتيه معانا
الجد:وانا هتسيبوني معاهم
حازم:خلاص تعالي معانا

طب مااديهم هم مفاتيح فيلتي يقعدو يخلصو علي بعض هناك ونخلينا احنا هنا

وهدان:لع اني هقعد اهنه يلا ياحرمه خدي العيال وانتشرو
حازم :لا استني اما نلم خلجاتنا ونسيبهالك برتع فيها براحتك ياعم
يلا يايوسف انت وهبه وساره وانت يا سعيد ونهي
الجد:وانا
حازم:بنساك.دايما ياجدو
طب ماتقعد مع ولاد ابنك حبيبك
الجد؛ مش شايف المدافع اللي معاهم حد يتنرفز يطوخوني
حازم:وانا مايرضنيش لم خلجاتك وتعالي حدانا الدوار واسع ويساع من الاخوات الف
وذهب الجميع لفيلا حازم
وتركو مازن ووهدان يطيحو ف بعض

قصة الاشقاء الثلاثة - الحلقة الاخيرة مفاجاه Unnamed File 9

السابق
قصة العنقود الذهبي
التالي
قصة الخروف والكلب